ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ﺳﻮﺭﺓ ﺑﻘﺮﮦ ﺁﯾﺖ 53_51 ﻭَﺍِﺫْ ﻭَﺍﻋَﺪْﻧَﺎ ﻣُﻮْﺳٰٓﻰ ﺍَﺭْﺑَﻌِﻴْﻦَ ﻟَﻴْﻠَـﺔ…

ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ
ﺳﻮﺭﺓ ﺑﻘﺮﮦ ﺁﯾﺖ 53_51
ﻭَﺍِﺫْ ﻭَﺍﻋَﺪْﻧَﺎ ﻣُﻮْﺳٰٓﻰ ﺍَﺭْﺑَﻌِﻴْﻦَ ﻟَﻴْﻠَـﺔً ﺛُـﻢَّ
ﺍﺗَّﺨَﺬْﺗُﻢُ ﺍﻟْﻌِﺠْﻞَ ﻣِﻦْ ﺑَﻌْﺪِﻩٖ ﻭَﺍَﻧْﺘُـﻢْ ﻇَﺎﻟِﻤُﻮْﻥَ
)51 (
ﺍﻭﺭﺟﺐ ﮨﻢ ﻧﮯ ﻣﻮﺳﯽٰ ﺳﮯ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺭﺍﺕ
ﮐﺎ ﻭﻋﺪﮦ ﮐﯿﺎ، ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺗﻢ ﻧﮯ
ﺑﭽﮭﮍﺍ ﺑﻨﺎ ﻟﯿﺎ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺗﻢ ﻇﺎﻟﻢ ﺗﮭﮯ۔
ﺛُـﻢَّ ﻋَﻔَﻮْﻧَﺎ ﻋَﻨْﻜُﻢْ ﻣِّﻦْ ﺑَﻌْﺪِ ﺫٰﻟِﻚَ ﻟَﻌَﻠَّﻜُﻢْ
ﺗَﺸْﻜُﺮُﻭْﻥَ )52 (
ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪﺑﮭﯽ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻤﮩﯿﮟ
ﻣﻌﺎﻑ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺗﺎﮐﮧ ﺗﻢ ﺷﮑﺮ ﮐﺮﻭ۔
ﻭَﺍِﺫْ ﺍٰﺗَﻴْﻨَﺎ ﻣُﻮْﺳَﻰ ﺍﻟْﻜِﺘَﺎﺏَ ﻭَﺍﻟْﻔُﺮْﻗَﺎﻥَ ﻟَﻌَﻠَّﻜُﻢْ
ﺗَﻬْﺘَﺪُﻭْﻥَ )53 (
ﺍﻭﺭﺟﺐ ﮨﻢ ﻧﮯ ﻣﻮﺳﯽٰ ﮐﻮ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻭﺭﻗﺎﻧﻮﻥ
ﻓﯿﺼﻞ ﺩﯾﺎ ﺗﺎﮐﮧ ﺗﻢ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﭘﺎﺅ۔
ﭼﺎﻟﻴﺲ ﺭﺍﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﻋﺪﻩ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﻬﮍ ﮮ ﮐﻲ
ﭘﻮﺟﺎ
ﻳﻬﺎﮞ ﺑﻬﻲ ﺍﻟﻠّٰﻪ ﺗﺒﺎﺭﮎ ﻭﺗﻌﺎﻟﻲ ﺍﭘﻨﮯ
ﺍﺣﺴﺎﻧﺎﺕ ﻳﺎﺩ ﺩﻻ ﺭﻫﺎ ﻫﮯ ﮐﻪ ﺟﺐ
ﺗﻤﻬﺎﺭﮮ ﻧﺒﻲ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﺳﻲ ﻋﻠﻴﻪ
ﺍﻟﺴّﻼﻡ ٰ ﭼﺎﻟﻴﺲ ﺩﻥ ﮐﮯ ﻭﻋﺪﮮ ﭘﺮ
ﺗﻤﻬﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺳﮯ ﮔﺌﮯ
. ﺍﻭﺭ ﭘﻴﭽﻬﮯ ﺳﮯ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺑﭽﻬﮍﮮ ﮐﻲ ﭘﻮﺟﺎ
ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻱ
ﭘﻬﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺁﻧﮯ ﭘﺮ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺷﺮﮎ ﺳﮯ
ﺗﻮﺑﻪ ﮐﻲ ﺗﻮ ﻫﻢ ﻧﮯ ﺗﻤﻬﺎﺭﮮ ﺍﺗﻨﮯ ﺑﮍﮮ
ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﻬﻲ ﺑﺨﺶ ﺩﻳﺎ۔
ﺍﻭﺭ ﺟﮕﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﻴﮟ ﻫﮯ ﻭﻭَﻋٰﺪَﻧۡﺎَ ﻣﻮُﺳْﻲٰ
ﺛَ_aَﺛﻴِﻦۡ َﻟﻴَﻠۡﺔَ ًﻭﺍَّﺗَﻤۡﻤَﻨۡﺎَﻫﺎَ ﺑﻌِﺸَﺮۡ ٍ ]/٧
ﺍﻻﻋﺮﺍﻑ١٤٢ : [
ﻳﻌﻨﻲ ٬٬ﻫﻢ ﻧﮯ )ﺣﻀﺮﺕ ( ﻣﻮﺳﻲ ﻋﻠﻴﻪ
ﺍﻟﺴّﻼﻡ ٰ ﺳﮯ ﺗﻴﺲ ﺭﺍﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﻋﺪﻩ ﮐﻴﺎ
ﺍﻭﺭ ﺩﺱ ﺑﮍﻫﺎ ﮐﺮ ﭘﻮﺭﻱ ﭼﺎﻟﻴﺲ ﺭﺍﺗﻮﮞ ﮐﺎ
ﮐﻴﺎ۔ ،،
ﮐﻬﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﻫﮯ ﮐﻪ ﻳﻪ ﻭﻋﺪﮮ ﮐﺎ ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺫﻭ
ﺍﻟﻘﻌﺪﻩ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﻣﻬﻴﻨﻪ ﺍﻭﺭ ﺩﺱ ﺩﻥ ﺫﻭ
ﺍﻟﺤﺠﻪ ﮐﮯ ﺗﻬﮯ۔ ﻳﻪ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﻓﺮﻋﻮﻧﻴﻮﮞ ﺳﮯ
ﻧﺠﺎﺕ ﭘﺎﮐﺮ ﺩﺭﻳﺎ ﺳﮯ ﺑﭻ ﮐﺮ ﻧﮑﻞ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ
ﺑﻌﺪ ﭘﻴﺶ ﺁﻳﺎﺗﻬﺎ ____
ﮐﺘﺎﺏ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺗﻮﺭﺍ ﺓ ﻫﮯ
ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻗﺎﻥ ﻫﺮ ﺍﺱ ﭼﻴﺰ ﮐﻮ ﮐﻬﺘﮯ ﻫﻴﮟ
ﺟﻮ ﺣﻖ ﻭﺑﺎﻃﻞ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻭﺿﻼﻟﺖ ﻣﻴﮟ
ﻓﺮﻕ ﮐﺮﮮ۔
ﻳﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﻬﻲ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻠﻲ
ﺟﻴﺴﮯ ﮐﻪ ﺳﻮﺭﻩ ٔ ﺍﻋﺮﺍﻑ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﻪ
ﮐﮯ ﻃﺮﺯ ﺑﻴﺎﻥ ﺳﮯ ﻇﺎﻫﺮ ﻫﻮﺗﺎ ﻫﮯ۔
ﺩﻭﺳﺮﻱ ﺟﮕﻪ ﻣﻦِ ۡﺑﻌَﺪۡ ِﻣﺂَ ﺍﻫَﻠۡﮑَﻨۡﺎَ
ﺍﻟﻘۡﺮُﻭُﻥۡ َﺍﻻۡﻭُﻟۡﻲٰ ]/٢٨ ﺍ ﻟﻘﺼﺺ٤٣ : [
ﺑﻬﻲ ﺁﻳﺎ ﻫﮯ ﻳﻌﻨﻲ ٬٬ ﻫﻢ ﻧﮯ ﺳﺎﺑﻘﻪ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻫﻼﮎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﺮﺕ
ﻣﻮﺳﻲٰ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴّﻼﻡ ﮐﻮ ﻭﻩ ﮐﺘﺎﺏ ﺩﻱ ﺟﻮ
ﺳﺐ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﺼﻴﺮﺕ ﺍﻓﺰﺍ ﺍﻭﺭ
ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻭﺭﺣﻤﺖ ﻫﮯ ﺗﺎﮐﻪ ﻭﻩ ﻧﺼﻴﺤﺖ
ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻳﮟ۔،،
ﻳﻪ ﺑﻬﻲ ﮐﻬﺎ ﮔﻴﺎ ﻫﮯ ﮐﻪ ﻭﺍﺅ ﺯﺍﺋﺪ ﻫﮯ ﺍﻭﺭ
ﺧﻮﺩ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻮ ﻓﺮﻗﺎﻥ ﮐﻬﺎ ﮔﻴﺎ ﻫﮯ ﻟﻴﮑﻦ ﻳﻪ
ﻏﺮﻳﺐ ﻫﮯ۔ ﺑﻌﺾ ﻧﮯ ﮐﻬﺎ ﻫﮯ ﮐﺘﺎﺏ ﭘﺮ
ﻓﺮﻗﺎﻥ ﮐﺎ ﻋﻄﻒ ﻫﮯ ﻳﻌﻨﻲ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﻬﻲ
ﺩﻱ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﻬﻲ ﺩﻳﺎ۔
ﺩﺭ ﺍﺻﻞ ﻣﻌﻨﻲ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺎ
ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺍﻳﮏ ﻫﻲ ﻫﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻳﺴﻲ ﺍﻳﮏ
ﭼﻴﺰ ﺩﻭ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﻄﻮﺭ ﻋﻄﻒ ﮐﻼﻡ
ﻋﺮﺏ ﻣﻴﮟ ﺁﻳﺎ ﮐﺮﺗﻲ ﻫﮯ۔ ﺷﻌﺮﺍﺀ ﻋﺮﺏ
ﮐﮯ ﺑﻬﺖ ﺳﮯ ﺍﺷﻌﺎﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺷﺎﻫﺪ
ﻫﻴﮟ۔
ﭘﺲ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﭘﺮ ﺍﻟﻠّﮧ ﮐﮯ ﺍﺣﺴﺎﻧﺎﺕ
ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﺗﻨﮯ ﺍﺣﺴﺎﻧﺎﺕ ﮐﮯ
ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﮧ
ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﺭﮨﮯ ۔

جواب چھوڑیں